Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Петрух Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Лукач В. С. Модель та принципи формування комунікативної компетентності майбутнього викладача вищого аграрного навчального закладу [Електронний ресурс] / В. С. Лукач, Р. Б. Петрух // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2012. - Вип. 175(3). - С. 75-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2012_175(3)__12
| 2. |
Петрух Р. Основні детермінанти формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів-аграрників [Електронний ресурс] / Р. Петрух // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 156-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_1_33 На основі експертного оцінювання визначено основні фактори формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів аграрних ВНЗ. Зроблено висновок про доцільність реалізації обгрунтованих умов засобами інтерактивних педагогічних технологій. Обґрунтовано такі педагогічні умови ефективного формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів-аграрників: формування позитивної мотивації студентів до оволодіння комунікативною компетентністю, формування професійно ціннісних орієнтацій майбутніх викладачів, активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів, формування рефлексивного ставлення студентів до комунікативного аспекту майбутньої професійно-педагогічної діяльності. Окреслено перспективи подальших наукових розвідок у досліджуваному сегменті.Средствами экспертной оценки определены основные факторы формирования коммуникативной компетентности будущих преподавателей аграрных ВУЗ, и на этой основе обоснованы доминантные условия эффективного развития у студентов способностей педагогического взаимодействия. Сделан вывод о целесообразности реализации обоснованных условий средствами интерактивных педагогических технологий.The article by means of expert assessment determins the main factors of formation of communicative competence of the future teachers of agricultural higher education institutions, and on this basis settles the dominant conditions of effective development of the students' abilities to pedagogical interaction. It makes the conclusion about the feasibility of reasonable conditions by means of interactive teaching technologies.
| 3. |
Петрух Р. Б. Організаційно-методичні напрями формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Р. Б. Петрух // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 233. - С. 184-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2016_233_29
| 4. |
Петрух Р. Б. Сутність та структура комунікативної компетентності майбутнього викладача вищого аграрного навчального закладу [Електронний ресурс] / Р. Б. Петрух // Вісник Національного університету оборони України. - 2011. - Вип. 1. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2011_1_13
| 5. |
Петрух Р. Б. Методика експериментальних досліджень формування комунікативної компетентності у майбутніх викладачів вищого аграрного навчального закладу [Електронний ресурс] / Р. Б. Петрух // Вісник Національного університету оборони України. - 2013. - Вип. 5. - С. 95-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2013_5_18
| 6. |
Петрух Р. Б. Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів - аграрників на факультативних заняттях [Електронний ресурс] / Р. Б. Петрух // Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 5. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2014_5_26
|
|
|